سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سایت های برنامه نویسی

با افزایش روز‌افزون مخاطبین دنیای دیجیتال؛ طراحی یک برند با کیفیت از عوامل مهم جذب مخاطب در این حرفه است و از این رو، مجموعه‌ی پپرو بهترین راه برای طراحی سایت بی نقص و مدرن می‌باشد‌ که می‌توان با الهام گرفتن از آن، از دایره تکرار فاصله گرفت و به نو‌آوری‌های منحصر به فردی روی‌آورد.

مجموعه پپرو در زمینه‌ی طراحی سایت و توسعه‌ی آن، این امکان را به برند شما می‌دهد که با روش‌های خلاقانه و تاثیرگذار، موفق به برقراری ارتباط بیشتر با هرنوع شخصیتی و  ساخت و گسترش کسب و کارهای خود شوید.

حالا می‌خواهیم به شما بگوییم پپرو از چه طریقی می‌تواند با قدرت طراحی سایت بالا، داستان سرایی برای برندها و ایجاد احساساتی جدید، به شروع یا توسعه‌ی کسب‌وکار شما کمک کند.

مجموعه‌ی پپرو متشکل از سه برند می‌باشد

1-استودیو پپرو

2-راهکار‌های آنلاین پپرو

3-مجموعه توسعه و برنامه نویسی پپرو

 

حال می‌خواهیم به معرفی این برند‌ها بپردازیم پس با ما بمانید تا با ایده‌ها و تجارب پپرو آشنا شوید و به اهمیت بسیار زیاد یک طراحی سایت بی پروا و توسعه‌ی خلاقانه پی ببریم.

استودیو پپرو

همانطورکه گفته شد در مجموعه‌ی پپرو، بحث طراحی‌های خلاقانه و برقراری ارتباط‌های بیشتر، بسیار داغ است! به همین جهت برای پی بردن بیشتر به این دو موضوع که در قلب تپنده‌ی مجموعه‌ِ‌ی پپرو صورت می‌گیرد، دیدن نمونه کار‌های انجام شده در این استودیو خالی از لطف نیست که البته در پایان به معرفی برخی از برند‌هایی که با آنها همکاری داشته‌اند می‌پردازیم.

راهکار‌های آنلاین پپرو

از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب یک مجموعه توسط یک وب‌مستر، آشنایی با تجارب آن مجموعه است. این برند که به برند سولوشن معروف است؛ نتیجه‌ی بدست آمده از همکاری پپرو با انواع کسب و کار‌های گوناگون می‌باشد که با ترکیب کردن آنها با طراحی و توسعه، می‌تواند آسان‌ترین راهکار‌ها را برای افزایش روند بهینه‌ سازی کسب‌وکارها ارائه دهد. درحال حاضر این راهکارها برای کسب‌وکارهای آموزش محور، فروشگاهای اینترنتی و وب‌سایت‌های شرکتی و خبری ساخته شده‌اند و آماده‌ی ارائه هستند. البته لازم به‌ذکر است که این راهکارها به صورت مرتب توسط تیم پپرو درحال به‌روزرسانی می‌باشند.

مجموعه توسعه و برنامه نویسی پپرو

از کارهای عمده تیم توسعه پپرو، برطرف کردن نیازهای شما به ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌های ممکن است. از همین رو برای پاسخ به نیازهای طراحان سایت، وب‌مستران و کسب‌وکارها موفق به توسعه و طراحی پلاگین‌هایی شده‌اند. همانطور که می‌دانید برقراری ارتباط از اهداف اصلی این مجموعه می‌باشد و در تلاش است تا محدودیت‌هایی که یک وب‌سایت برای برقراری ارتباط بیشتر با مخاطبین خود دارد به‌حداقل برساند یا به‌عبارتی دیگر، با بکارگیری قدرت اکتشاف، ساده‌ترین راه‌حل‌‌ها را برای ناشناخته‌ترین مشکلات و محدودیت‌ها در زمینه طراحی سایت ارائه دهد.

حال شما با برند‌های مجموعه پپرو آشنا شده‌اید و می‌دانید که طراحی‌سایت و توسعه آن اگر برپایه‌ی خلاقیت و تجربه یا حتی مرحله‌ای بالاتر از خلاقیت باشد، می‌تواند به جذب روزافزون مخاطب، برقراری ارتباط بیشتر و کاهش محدودیت‌ها منجر شود.

امروزه با رواج پیدا کردن کسب‌وکارهای آنلاین، طراحی‌سایت از نیازهای اولیه این بازار است و همانطور که می‌دانید توسعه‌ی خلاقانه‌ی یک سایت به راحتی می‌تواند موجب جذب مخاطب بیشتر و در نتیجه فروش بیشتر محصولات یا بدست آوردن جایگاه مطلوب‌تری در گوگل شود.

توسعه‌ی نوآورانه‌ی سایت شما می‌تواند باعث شناخته‌تر شدن برند شما شود و مطمئنا تمامی سایت‌ها در هرجایگاهی که قرار دارند نیازمند توسعه‌های جدید و متفاوت هستند. از همین جهت مجموعه‌ی پپرو علاوه بر پاسخ دادن به نیاز‌های شما و برطرف کردن مشکلات و محدودیت‌ها که پیش از این توضیحات لازم در مورد آنها داده‌شد، قادر به طراحی سایت شما و توسعه‌ی آن با هزینه‌‌ی مناسب و البته کیفتی مطلوب و مورد رضایت شما می‌باشد. این روزها منبع اصلی سوال‌ها و کامل‌ترین مرجع نیازهای مردم، گوگل است. پس حالا می‌شود اهمیت یک توسعه‌ی اصولی برای کسب جایگاه خوب در گوگل برای افزایش مخاطب و برقراری ارتباط بیشتر درک نمود.

در حال حاضر همزمان با رواج روزافزون کسب‌وکارهای دیجیتالی و اهمیت طراحی سایت، بحث رقابت‌هم در این زمینه بسیار داغ است! شرکت‌های زیادی مدعی متفاوت بودن هستند اما ثابت کردن این ادعاها نیازمند ارائه‌ی هنر طراحی سایت و توسعه آن بر مبنای خلاقیت و ابتکار است. از همین‌رو مجموعه‌ی پپرو با بررسی کامل شرایط و نیازها، تضمین جلب رضایت شما را می‌دهد.

برند‌هایی که برای جایگاه‌ها و رقابت‌های بزرگ آماده می‌شوند، تقریبا همگی از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند و فرق بین آنها را طراحی، توسعه و راهکارهای آنها در مواجهه با مشکلات و محدودیت‌ها مشخص می‌کند که از اهداف اصلی مجموعه‌ی پپرو است. همچنین برای طراحی سایت باید استاندارد‌های روز دنیا در طراحی رعایت شود که مسلما مجموعه‌ی پپرو از این استاندارد‌ها صرف نظر نخواهد کرد.

مجموعه‌ی پپرو از طریق طراحی و توسعه‌ی اصولی امکان افزایش اعتبار برند شما را فراهم می‌کند و با بالا رفتن اعتبار شما، بازاریابی به شکل گسترده‌تری برای کسب‌وکار شما ادامه پیدا خواهد کرد که خود از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک برند به شمار می‌رود و می‌تواند با گسترش برند شما، امکان پذیرش مشتری بیشتر و همچنین ارائه خدمات افزون‌تر برای شما فراهم سازد.

همچنین مطمئنا شماهم در تبلیغات‌های گوناگون هزینه غیرمعقولی را از قبیل نرخ‌های ناچیز تا تعرفه‌های بسیار زیاد مشاهده کرده‌اید؛ اما مجموعه‌ی پپرو قیمتی استاندارد برپایه نیازها و خواسته‌های شما ارائه خواهد داد زیرا که اولویت این مجموعه، پاسخ به نیاز‌های شما در زمینه طراحی و توسعه سایت، و در نهایت ساختن برند مورد قبول شما است.

اینک مجموعه‌ی پپرو از هر جهت برای طراحی سایت شما و توسعه‌ی مبتکرانه‌ی آن بر پایه‌ی خلاقیت و تجربه آماده‌ی خدمتگزاری و ساده‌سازی مشکلات شما است.

 

برخی از برند‌هایی که افتخار همکاری با آنها را داشته‌ایم:

  • شرکت تعمیراتی و بهره برداری مپنا
  • نیلپر
  • پوشاک انسینو
  • شرکت صنایع سرما آفرین
  • شرکت آتاتک
  • شرکت بادبند
  • شرکت امید فنر
  • شرکت کاسپین تامین
  • مجتمع چاپ هودیس پارس
  • میتسویی
  • گروه تولیدی صنعتی بهمن پروفیل
  • شرکت سازه پردازان
  • شرکت ایران سپهر
  • شرکت ارتقاگستر پویا